tirsdag 2. september 2008

Kolsåstoppen















2 kommentarer:

Helene sa...

Natsukashii~! :D Gode minner! <3

Min andre dag på skolen i dag - vi tittet rundt på klubbene etter skolen, så jeg var vel på skolen fra rundt 8 til nærmere 5-6. Utrolig morsom dag, men jeg er SÅ SLITEN!!

Jeg har snakket, hørt, lest og skrevet japansk i hele dag. Og hjernen min er suppe. Ugh. Men jeg skjønner mer enn jeg tror, så det er gøy likevel! Counselor mannen på skolen sier at "You're doing great. I mean, you're just being a sponge soaking it all up. You're riding it!" Vel, ja. Dette er utrolig gøy!

...men gud så sliten jeg er!

Deilig å komme på nett og lese og skrive litt norsk igjen. (Nii-san, rejoice! ;D)

Tonje sa...

Og opp der jogget vi i nesten alle gymtimene (gikk på Rud)!
19 min. opp var standard.